Pages

Ads 468x60px

Labels

Name
Contact No
Email Address
Type Customer
Dropshipper
Bank Account
Address
Ordered Items

Create a web form here

Shaklee : Supplement for Pregnant Woman


Kami mengesyorkan 5 supplement asas untuk ibu mengandung iaitu :
  • Energizing Soy Protein (ESP) : protein berasaskan soya non-GMO yang sangat baik utk perkembangan janin (sel terbentuk daripada protein) selain untuk tenaga berterusan.
  • B complex : dilengkapi dengan asid folik dan lapan vit B beserta Folic Acidyang penting untuk saraf dan baik buat ibu hamil.
  • Vitamin C : untuk menguatkan sistem imun badan.
  • Vitalea : multivitamin yang dilengkapi dengan zat besi yang bagus untuk elakkan anemia.
  • Ostematrix : gabungan kalsium, magnesium dan vitamin D yang bagus utk sistem saraf, pembentukan tulang bayi serta menghindari simpul biawak (cramp). Kalsium yang mencukupi juga membantu proses meneran semasa kelahiran.

Para ibu pasti dibekalkan dengan vitamin oleh klinik untuk diambil sepanjang kehamilan. Namun, tak rugi melaburkan lebih wang jika kita berkemampuan, demi kebaikan bayi yang dikandung serta ibu itu sendiri.



APAKAH FAEDAH PENGAMBILAN ESP SEMASA KEHAMILAN?

Ianya sangat penting untuk membina dan memperbaharui se-sel tisu, hormon dan enzim di dalam tubuh. Sangat diperlukan oleh wanita yang mengandung dan menyusukan anak. Penting untuk pembentukan kuku, rambut dan kulit. Protein yang berkualiti sangat membantu pertumbuhan yang baik. Ianya juga dikatakan kunci untuk melawan penyakit. ESP juga memberi ibu tenaga di mana bagi mereka yang mengalami morning sickness yang agak teruk. Ia juga memelihara dan mengelakkan janin menjadi cacat. Selain itu, protein ini juga membantu membekalkan asid amino yang bertindak membentuk otot dan organ bayi. Keperluan protein sewaktu mengandung perlulah mencukupi bagi membantu pertumbuhan plasenta, uterus, penghasilan susu dan untuk membantu aliran darah ibu yang bertambah. Keperluan protein ini semakin penting ketika memasuki trimester ke 3 bagi membantu memaksimumkan pertumbuhan fetus.


(credit to Cery Mamafaiz)


--------------------------

Order & Enquiries :
Email : charmsandcolors@yahoo.com
FB : charmsandcolors
SMS/WhatsApp : 019 6555700 (Fasha)
Website : charmsandcolors.blogspot.com
Shaklee ID : 888941




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Announcement

Please be informed that we've closed our GUESTBOOK orders until further notice. If you have any enquiries regarding our product, feel free to e-mail us at :

charmsandcolors@yahoo.com

Thank you and sorry for any inconveniences.