Pages

Ads 468x60px

Labels

Name
Contact No
Email Address
Type Customer
Dropshipper
Bank Account
Address
Ordered Items

Create a web form here

NR : Minyak Herbanika & Myk Berubat Herba

Perbezaan antara Minyak herbanika dan Minyak Berubat Herba

Minyak Herbanika :
Minyak herbanika merupakan minyak sapuan bersifat perubatan rapi juga berkhasiat pelembab, emolien, antiseptik depuratif dan karminatif. Lebih banyak digunakan dalam rawatan penyembuhan masalah penyakit jenis yang berat.

Digunakan dengan berkesan dari bahagian kepala sehinggalah ke hujung kaki bagi membantu memperbaiki aliran / sirkulasi darah, mempercepatkan penyembuhan hasil pembedahan seperti pembedahan kelahiran / ceasarian dan luka episiotomi dengan sapuan secukupnya di bahagian sekitar perut, belakang, kawasan pelvis dan alat sulit selepas kelahiran.

Merupakan minyak sapuan anti stres bagi ibu-ibu selepas bersalin. Ia juga membantu melegakan masalah vena varikos (pengembangan dan penimbulan urat saraf), kekejangan otot, mengurang dan meredakan masalah pembengkakan tulang penyambung yang berat dan mengurangkan tanda perengangan kulit. Pengunaan arian semasa menjalani rawatan pantang bersalin akan membantu mengejabkan dan memperbaiki kembali tona otot tubuh yang menggeleber dan payudara yang kendur. Untuk perehatan yang sepenuhnya bagi meredakan kekejangan otot tubuh dan menghilangkan stres / tekanan, sapu dan urutlah ke seluruhan tubuh bermula dari hujung rambut sehingga ke hujung kaki dengan Minyak Herbanika dan Minyak Zaitun yang dipanas suamkan.


 
Minyak Berubat Herba :
Minyak Berubat Herba merupakan minyak sapuan harian serbaguna untuk kegunaan seisi keluarga. Mengandungi estrak Minyak kelapa Hijau, Kayu Putih, Serai dan Sireh. Minyak sapuan ini terkenal dengan khasiat pelembap, antiseptik, depuratif dan astrigen. Berkesan sebagai sapuan penjagaan kesihatan harian dari hujung rambut sehinggalah ke hujung kaki yang boleh digunakan bagi mereka yang sihat atau berpenyakit. Antara khasiat pengunaannya membantu memelihara kesihatan sulit wanita selepas bersama,semasa dan selepas haid dan juga semasa kehamilan, melegakan masalah pengembungan dan sakit perut, batuk berterusan, sinusitis sederhana, sakit kepala, sakit telinga, sakit gigi dan gusi, rasa kebas, pembengkakan ringan tulang penyambung, sakit otot, kekejangan perut, kabur penglihatan, terseliuh, melecur, luka dan lebam, mengurangkan masalah kelemumur, penguguran rambut dan memperbaiki keadaan yang lebih sihat untuk pertumbuhan rambut.

Penuangan Minyak Berubat Herba ke atas tuala wanita sepanjang kedatangan darah haid dan ketika dalam pantang akan membantu menyegar dan memperlancarkan aliran darah haid. Pengunaannya juga dapat membantu melegakan iritasi bahagian sulit kesan lelehan sulit semasa hamil.


Untuk keterangan lanjut, sila hubungi :

Email : charmsandcolors@yahoo.com
FB : CHARMSandCOLORS
SMS/WhatsApp : 019 6555700 (Fasha)
Website : charmsandcolors.blogspot.com
Instagram : charmsandcolors
Shaklee ID : 888941

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Announcement

Please be informed that we've closed our GUESTBOOK orders until further notice. If you have any enquiries regarding our product, feel free to e-mail us at :

charmsandcolors@yahoo.com

Thank you and sorry for any inconveniences.